Activităţile Camerei Auditorilor din România în scopul promovării profesiei de audit financiar. Site-ul Camerei – mijloc modern de comunicare şi promovare

Autor:Anca BÎLBÎE, Daniela BUTNARIUC, Liviu BĂLOIU

JEL:

DOI:

Cuvinte cheie:promovarea profesiei, site, auditori financiari, stagiari, www.cafr.ro, comunicare

Abstract:
În ultima perioadă s-a observat o dezvoltare accentuată a infrastructurii şi a utilizatorilor sistemelor de comunicaţie digitale. Astfel, statisticile Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei arată o creştere de peste 100% a utilizatorilor de internet în ultimul an faţă de anul 2003, comparativ cu o creştere de doar 27% a domeniilor româneşti înregistrate.\rPentru promovarea profesiei de audit financiar, pentru o transparenţă totală a activităţilor întreprinse de CAFR, cât şi pentru popularizarea activităţii membrilor Camerei, a fost realizat şi dat în funcţiune site-ul Camerei.\rMijloc modern, rapid şi comod de comunicare cu auditorii financiari, cu stagiarii în activitatea de audit financiar, cu beneficiarii serviciilor de audit financiar, cu alte organizaţii şi instituţii din ţară şi străinătate, precum şi cu orice altă persoană interesată de activitatea de audit financiar din România, site-ul Camerei, dat în funcţiune în luna iulie 2003, s-a bucurat de un real succes.\r